مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-19سياسي

پذیرش مردان در دوره زنان و زایمان ناشی از نگاه لیبرالیستی است


عضو هیأت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به پذیرش مردان در دوره تخصصی زنان و زایمان از سوی وزارت بهداشت گفت: این وزارتخانه باید به طرح انطباق توجه کرده و به جای عملکرد لیبرالیستی به توزیع پزشکان در کشور توجه کند.

- حجت الاسلام حسین جلالی عضو هیأت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره پذیرش پزشک مرد در دوره تخصصی زنان و زایمان از سوی وزارت بهداشت اظهار داشت: متاسفانه ما پسوند اسلامی را برای نظام و دولت آورده ایم ولی عملکردمان کاملا لیبرالیستی و سکولاریستی و غربی است ولی باید بدانیم کارهایمان با لفظ درست نمی شود.

وی افزود: عده ای عدالت جنسیتی را با عنوان تساوی جنسیتی معنا کرده اند در حالی که این امر اشتباهی بزرگ است که در واژگان انجام شده است.

عضو هیأت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: دکتری ماهر، حاذق و متدین است که عدالت را به کار ببرد نه تساوی را؛ این در حالی است که اجرای تساوی از سوی پزشک به این معناست که به بزرگ و کوچک نوجوان و پیرمرد یک میزان آمپول و کپسول بدهند در حالی که این موضوع ظلم است.

جلالی گفت: متاسفانه در بخش های سونوگرافی و رادیولوژی مراکز درمانی مردان زیادی شاغل هستند در حالی که تعداد زیادی زن بیکار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش مردان در دوره زنان و زایمان ناشی از نگاه لیبرالیستی است

پذیرش مردان در دوره زنان و زایمان ناشی از نگاه لیبرالیستی است