مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-19اقتصادي

برای خرید یک خانه نقلی در مناطق مختلف قم چقدر پول لازم داریم؟!


خانه دار شدن در قم امروز به یکی از مهمترین مشکلات جوانان تبدیل شده است زیرا با سیل عظیم گرانی مسکن در دو سال گذشته تهیه مسکن به یک رویا مبدل شده است - برای خرید یک خانه نقلی در مناطق مختلف قم چقدر پول لازم داریم؟! ایسنا/قم خانه دار شدن در قم امروز به یکی از مهمترین مشکلات جوانان تبدیل شده است زیرا با سیل عظیم گرانی مسکن در دو سال گذشته تهیه مسکن به یک رویا مبدل شده است بی شک یکی از اصلی ترین نیازها جهت شروع زندگی مشترک فراهم کردن سرپناه است.

سرپناهی که این روزها بهایش چندان افزایش یافته که فراهم کردن آن کار بسیار دشواری است و حتی از عهده برخی بر نمی آید به خصوص جوان نوپایی که تازه اول راه پرفراز و نشیب زندگی است.

سیر گسترده افزایش قیمت مسکن در قم در سالهای اخیر با چند سکته رکودی و چند خیر هالیوودی همراه بود که امروزه باعث شده است که تعریف خانه در امروز قم با 10 سال پیش و حتی 5 سال پیش متفاوت باشد.

تا 5 سال پیش کسی حاضر نبود برای زندگی به منطقه پردیسان قم برود و عروس و دامادها آخرین شانس زندگی و تامین مسکن را در پردیسان می دانستند ولی امروز قیمت این منطقه از قیمت مهای شهر هم بالاتر رفته است و مناطقی که در روزگاری به عنوان آخرین شانس بود امروز به یک رویا مبدل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای خرید یک خانه نقلی در مناطق مختلف قم چقدر پول لازم داریم؟!

برای خرید یک خانه نقلی در مناطق مختلف قم چقدر پول لازم داریم؟!