مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-19سياسي

اختلافات نباید به خطبه های نماز جمعه کشیده شود


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: اختلافات نباید به نماز جمعه کشیده شود وقتی مطالبات با دعوا مطرح می شود فرد مطالبه شونده هم در موضع دفاع برآمده و نتیجه ای حاصل نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر امور اهل سنت استان، سه معیار برای انتخاب در حوزه مملکت داری را از منظر امیرالمؤمنین (ع) مورد اشاره قرار داد و عنوان داشت: قرار داشتن در حد وسط و میانه از حق، دامنه بالا در عدل گستری و هم چنین دربرداشتن بیشترین رضایت مردم، مورد تاکید امام علی (ع) در انتخاب هاست.

آیت الله محامی در تبیین جایگاه خواص از منظر امیرالمؤمنین (ع) بیان داشت: ایشان نارضایتی عموم مردم را بسیار مهم برمی شمرند و اعتقاد دارند که نارضایتی عموم، رضایت خواص را از بین خواهد برد و هم چنین رضایت مردم، نارضایتی خواص را پوشش می دهد.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی در تبیین ویژگی های خواص مندرج در نامه امیرالمؤمنین خطاب به جناب مالک اشتر، خاطرنشان کرد: خواص از نگاه امام علی (ع) پرخرج ترین افراد در وقت آسانی و رفاه؛ کم یاری ترین افراد در زمان مشکلات؛ ناخشنودترین مردم در هنگام انصاف؛ بااصرارترین افراد در خواهش و خواسته؛ کم سپاس ترین مردم در هنگام بخشش؛ دیرعذرپذیرترین افراد در زمانی که نبخشی و منع کنی و هم چنین بی صبرترین افراد در حوادث روزگار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلافات نباید به خطبه های نماز جمعه کشیده شود

اختلافات نباید به خطبه های نماز جمعه کشیده شود