مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-19اقتصادي

مشکلات کارآفرینان در کارگروه های تخصصی طرح شود


معاون قضایی رییس کل دادگستری یزد گفت: حمایت دستگاه قضا از تولیدکنندگان و صنعتگران در چارچوب قوانین جاری کشور است، لذا باید برای حل اساسی مشکلات و موانع تولید، - کارگروه های تخصصی تشکیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بهارستان صبح امرور در نشست با اعضای خانه صنعت و معدن استان یزد، اظهار داشت: دستگاه قضایی برای تحقق رونق و جهش تولید تمام قد به میدان آمده و در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور از هیچ تلاش فروگذار نبوده اما باید برای فائق آمدن بر خلأهای قانونی و بعضاً برخی از بخشنامه و دستورالعمل های خلق الساعه، یک کارگروه تخصصی با حضور افراد با تجربه حوزه تولید، صنعت، تجارت و جمعی از حقوقدانان، تشکیل گردد تا موضوعات و مشکلات را با دقت بررسی و راه حل های کاربردی تعیین شود.

وی باز شدن گره اصلی تولید و رفع موانع کارآفرینی را در گرو اصلاح قوانین، رویه ها و فرایند ها دانست و تصریح کرد: تولید کننده ای که در هر قدم از مراحل کاری خود از تهیه ماشین آلات و تهیه مواد اولیه تا صدور کالا، وارد کردن ارز حاصل از فروش و موانع مالیاتی، به مانع برخورد می کند بدون تردید انگیزه و شجاعت خود برای کار را از دست می دهد.

بهارستان، پیگیری حل برخی از مشکلات قانونی را از مرکز قانون گذاری کشور یعنی قوه مقننه خواستار شد و گفت: قضات واضع قانون نیستند بلکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کارآفرینان در کارگروه های تخصصی طرح شود

مشکلات کارآفرینان در کارگروه های تخصصی طرح شود