مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-19اقتصادي

اجرای طرح محیا با هدف تامین نیاز کتابخانه ها با منابع کم در فارس


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس از خرید کتاب برای کتابخانه های با منابع پایین تر از میانگین منابع موجود استانی در قالب طرح محیا خبر داد و گفت: - ایسنا/فارس مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس از خرید کتاب برای کتابخانه های با منابع پایین تر از میانگین منابع موجود استانی در قالب طرح محیا خبر داد و گفت: این طرح با اعتباری بیش از دو  میلیارد ریال با همکاری خیرین در استان فارس کلید خورده است.

روح الله منوچهری شنبه 29 شهریور در جمع خبرنگاران، این طرح را در راستای تقویت منابع کتابخانه های عمومی فارس ارزیابی و اضافه کرد: طرح محیا در کنار فاز سوم طرح نسیم دانایی در استان در حال انجام است؛ این طرح با هدف خرید کتاب برای کتابخانه هایی که نسبت میانگین استانی از منابع کمتری برخوردار هستند، اجرا می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس اعتبار این طرح را بیش از 2 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این طرح مجموعا 9100 عنوان کتاب جدید برای 49 کتابخانه در 11 شهرستان استان خریداری و برای کتابخانه ها ارسال می شود.

او با بیان اینکه 50 درصد کتاب های انتخابی در رده کودک و نوجوان و 50 درصد در حوزه بزرگسالان با موضوعات پرمخاطب روانشناسی، ادبیات، تاریخ و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح محیا با هدف تامین نیاز کتابخانه ها با منابع کم در فارس

اجرای طرح محیا با هدف تامین نیاز کتابخانه ها با منابع کم در فارس