مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-19بين الملل

عروسی مرگ در آمریکا و 7 قربانی که در مراسم نبودند


شرکت در یک مراسم عروسی در ایالت «مین» آمریکا باعث شد که دست کم 177 نفر از ساکنان این ایالت کوچک که در نزدیکی خاک کانادا واقع شده به ویروس کرونا مبتلا شوند و هفت نفر نیز جان خود را بر اثر این بیماری از دست بدهند.

- شرکت در یک مراسم عروسی در ایالت مین آمریکا باعث شد که دست کم 177 نفر از ساکنان این ایالت کوچک که در نزدیکی خاک کانادا واقع شده به ویروس کرونا مبتلا شوند و هفت نفر نیز جان خود را بر اثر این بیماری از دست بدهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که 7 اوت برگزار شد 65 نفر شرکت کرده بودند اما مدت کوتاهی پس از برگزاری آن، کرونا به سرعت در منطقه گسترش یافت و حتی افرادی را آلوده کرد که اصلا در این مراسم حضور نداشتند و تنها با شماری از مهمانان عروسی در ارتباط بوده اند.

مراسم ابتدا در یک کلیسای کوچک برگزار شد و سپس مهمانان برای برگزاری جشن به مسافرخانه ای در نزدیکی شهر 4000 نفری میلینوکت رفتند.

دو روز بعد از برگزاری این عروسی، آزمایش کرونای 24 نفر از افرادی که به نوعی با این مراسم در ارتباط بودند مثبت اعلام شد و در نهایت روز گذشته مقامات منطقه اعلام کردند دست کم 177 نفر در پی برگزاری این عروسی، آلوده به ویروس کرونا شده و هفت نفر نیز جان باخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروسی مرگ در آمریکا و 7 قربانی که در مراسم نبودند

عروسی مرگ در آمریکا و 7 قربانی که در مراسم نبودند