مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:502020-09-19سياسي

سیاست های اشتباه سبب مهاجرت از روستاها شد/ عدم دخالت در انتصاب ها


نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس و عضو کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه زیرساخت ها و پایه های مناسب در حوزه کشاورزی استان ایجاد نشده است، - گفت:سیاست های اشتباه سبب مهاجرت مردم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصورعلی زارعی صبح شنبه در نشست فصلی با خبرنگاران با بیان اینکه مجلس محل قانونگذاری است و مبنای تمامی فعالیت های ما قانون به شمار می رود، افزود: سعی کردم در کمیسیون اصل 90 که یک کمیسیون نظارتی است، عضو شوم.

وی با بیان اینکه فضای کسب و کار و اشتغال از جمله مشکلات مردم به شمار می رود، افزود: آن چیزی که مبنای کاری ما در استان مازندران محسوب می شود، رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم است.

زارعی پاسخگویی به مطالبات مردم را از مهمترین وظایف و دغدغه ها بیان کرد و گفت: باید از ظرفیت های استان برای رفع موانع و رسیدن به توسعه و ایجاد فضای مناسب کسب و کار بهره گرفت.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس از تشکیل کارگروه مشاوره ای بخش کشاورزی در مرکز استان خبر داد و گفت: باید از ظرفیت های بخش های مختلف برای نیل به توسعه استفاده کرد.

وی نظارت همراه با شفافیت و ایجاد عدالت مناسب را از مهمترین شعارهای انتخاباتی یاد کرد و گفت: عدم نظارت ها سبب ایجاد شکاف های عمیق اجتماعی شده است و در سیاست های مجلس نیز نظارت به عنوان اولویت مهم محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های اشتباه سبب مهاجرت از روستاها شد/ عدم دخالت در انتصاب ها

سیاست های اشتباه سبب مهاجرت از روستاها شد/ عدم دخالت در انتصاب ها