مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:502020-09-19ورزشي

عبادی: هرچند رکورد کمانداران افت پیدا کرده اما شرایط راضی کننده است


مربی تیم ملی کامپوند پس از برگزاری اولین اردوی کمانداران در آب یک قزوین گفت: هر چند کمانداران 7 ماه از اردوی آمادگی دور بودند اما کمتر با افت رکورد مواجه شده بودند و شرایط راضی کننده بود.

- پس از برگزاری اولین اردوی کمانداران کامپوند در آب یک قزوین عبادی: هرچند رکورد کمانداران افت پیدا کرده اما شرایط راضی کننده است مربی تیم ملی کامپوند پس از برگزاری اولین اردوی کمانداران در آب یک قزوین گفت: هر چند کمانداران 7 ماه از اردوی آمادگی دور بودند اما کمتر با افت رکورد مواجه شده بودند و شرایط راضی کننده بود.

اسماعیل عبادی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت کمانداران کامپوند در اولین اردوی آمادگی که در آب یک قزوین برگزار شد اظهار کرد: بعد از 7 ماه دوری و تعطیلی اردوها به دلیل بیماری کرونا حضور کمانداران در اولین اردو از نظر رکوردی راضی کننده بود و زیاد با افت رکورد مواجه نبودیم.

البته در بخش زنان افت رکورد محسوس بود و نسبت به مردان با افت بیشتری مواجه بودند.

وی گفت: در این اردو سعی کردیم روزی 7 ساعت تمرین در قالب استقامت بدنی کار کنیم تا کم کم کمانداران به شرایط اردو عادت کنند تا بتوانند خود را وقف دهند.

سرمربی تیم ملی کامپوند خاطر نشان کرد: در اولین اردو سعی کردیم تمرینات را به صورت سبک شروع کنیم و با افزایش استقامت بدنی کماندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبادی: هرچند رکورد کمانداران افت پیدا کرده اما شرایط راضی کننده است

عبادی: هرچند رکورد کمانداران افت پیدا کرده اما شرایط راضی کننده است