مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-19اقتصادي

بلاتکلیفی پرونده 36 هزار کولر قاچاق سه ساله شد/ کولرها کجا توزیع می شوند؟


گذشت بیش از دو سال از کشف پرونده 36 هزار کولر قاچاقی و بیش از یک سال از عدم اجرای حکم مربوط به این پرونده سبب شد این پرونده حواشی زیادی را در استان خوزستان به دنبال داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، خرداد ماه سال 97  بود که خبر کشف 36 هزار کولر قاچاق در خوزستان با تلاش عوامل نیروی انتظامی در استان در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد به طور حتم کشف چنین محموله ای برای خوزستانی ها خوشحال کننده بود چراکه ورود این حجم از کولرها به بازار می توانست تاثیر بسزایی در قیمت غیرواقعی خرید و فروش کولرها بگذارد.

بر اساس این گزارش، پس از کشف این محموله، پرونده قاچاق 36 هزار کولرگازی خردادماه سال 97 تشکیل شد که پس از بررسی های فراوان و در فرآیند زمانی حداقل یک ساله حکم قطعی و لازم الاجرای آن صادر شد.

در این پرونده قاضی شعبه تعزیرات در استان خوزستان حکم به ضبط کلیه  36 هزار و 512 دستگاه کولر گازی و همچنین جریمه حدود 149 میلیارد تومانی شرکت ت.

ن داد که البته این ها در کنار منع دوساله فعالیت این شرکت بوده است.

توقف اجرای حکم توسط وزیر دادگستری سخنگوی تعزیرات حکومتی کشور در تاریخ 4/2/98 اعلام کرد این پرونده در مرحله اجرای حکم است، اما ناگهان 13 روز پس از صدور حکم قطعی در تاریخ 17/2/98 وزیر دادگستری طی نامه ای توقف 10 روزه اجرای حکم را جهت بررسی بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی پرونده 36 هزار کولر قاچاق سه ساله شد/ کولرها کجا توزیع می شوند؟

بلاتکلیفی پرونده 36 هزار کولر قاچاق سه ساله شد/ کولرها کجا توزیع می شوند؟