مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-19اقتصادي

افتخاری دیگر در حمایت از تولید ملی


چگونگی نظافت خیابان ها، جاده ها، فرودگاه ها و محوطه های شهرک های صنعتی یک موضوع چالش برانگیز و مهم است که همواره توجه ها را به خود جلب می کند.

- بدون تردید چنین فضاهایی دارای وسعت بالا هستند و غالباً گرد و خاک زیاد سراسر سطح زمین را در بر می گیرد و با توجه به همین مساله، انجام فرآیند نظافت بدون استفاده از تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی امکان پذیر نخواهد بود و در حقیقت بسیار پرهزینه و زمان بر است.

راهکار مؤثر برای جمع آوری گرد و خاک و زباله های پراکنده شده بر روی سطح زمین در محیط های وسیع مذکور،‌ به کارگیری دستگاه های سوییپر شهری می باشد که با عنوان های جاروی شهری یا جاروی خیابانی نیز شناخته می شوند.

در سال حمایت از تولید ملی، مهندسان و جوانان کشورمان موفق به ساخت دستگاه های سوییپر شهری شده اند که با هزینه هایی بسیار پایین تر از نمونه های خارجی و با کیفیت تر از آن ها شده اند.

معرفی شرکت ابراهیم شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم با 30 سال تجربه به عنوان نماینده انحصاری معتبرترین کمپانی های ارائه دهنده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی در تأمین نیازهای نظافتی مراکز معتبر تجاری، درمانی، صنعتی و سایر اصناف در کشور، گام های بسیار مؤثری برداشته و صاحبان و مدیران مجموعه های مختلف را در تأمین استانداردهای بهداشتی و سلامت محیط کسب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخاری دیگر در حمایت از تولید ملی

افتخاری دیگر در حمایت از تولید ملی