مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 03:452020-09-19پزشكي

با ورود به پیک سوم کرونا؛ پاییز سختی در راه است


هفت ماه از دست و پنجه نرم کردن مردم کشور با کرونا می گذرد و دو پیک شیوع بیماری را پشت سر گذاشته ایم، اما هشدارها حاکی از رو به رویی با پیک خطرناک تری در فصل پاییز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، واپسین روزهای تابستان در حال سپری شدن است و به زودی فصل پاییز از راه می رسد.

فصل پاییزی که با آغاز مدارس بوی مهر و عاطفه می داد و همیشه مشتاق آمدنش بودیم، اما این بار رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است و هر چه به آن نزدیک تر می شویم دلهره مان هم بیشتر می شود؛ چرا که به گفته مسوولان بهداشت و درمان فصل سختی پیش رویمان خواهد بود.

هفت ماه از دست و پنجه نرم کردن مردم کشور با شده اند.

آمارها نشان می دهد رنگ قرمز سلامت استان فارس که چند صباحی به زرد تغییر کرده و به حالت هشدار درآمده بود، دوباره به قرمز تغییر رنگ داده و روز به روز آمار مبتلایان و در پی آن، مرگ و میر رو به افزایش است.

شاید ابتدای ابتلا، کودکان از این قاعده مستثنی شده بودند اما جلوتر که رفتیم جولان این ویروس به کودکان هم رحم نکرد و حتی شاهد مرگ و میر در قشر زیر ده سال هم بودیم.

پاییز هر سال با خود ویروس آنفلوآنزا را به ارمغان می آورد و امسال کنار هم قرار گرفتن این ویروس با کرونا بدون شک نتایج خوشایندی را به دنبال نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ورود به پیک سوم کرونا؛ پاییز سختی در راه است

با ورود به پیک سوم کرونا؛ پاییز سختی در راه است