مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 02:252020-09-18سياسي

پس از ساعت ها تلاش و جستجو، کودک چهارساله پیدا شد


پسربچه چهارساله که روز جمعه در منطقه «سرخه دیزه» از توابع شهرستان دالاهو مفقود شده بود، با تلاش فراوان تمامی نیروهای اداری و مردمی، بامداد امروز پیدا و به آغوش خانواده برگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، روز گذشته (جمعه، 29 شهریورماه) به دنبال وصول خبر مفقودشدن پسربچه ای چهارساله در منطقه سرخه دیزه ، نیروهای زیرمجموعه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران شهرستان دالاهو و مردم شریف روستای سرخه دیزه به جستجو برای کودک مفقود شده پرداختند.

کرم محمدی، فرماندار شهرستان دالاهو که در محل حاضر و  شخصاً بر این عملیات نظارت دارد دراین خصوص، اظهار داشت: همه نیروها با تمام وجود پای کار هستند و تلاش ها برای یافتن این پسر بچه کماکان ادامه دارد.

وی افزود: پنج اکیپ متشکل از کوهنوردان شهرستان به سرپرستی آقای هرمز بختیاری، نیروهای منابع طبیعی و محیط بانان مجموعه محیط زیست به منطقه اعزام و تا صبح در محل باقی خواهند ماند و در کنار عزیزان نیروی انتظامی و هلال احمر شهرستان به جستجو ادامه می دهند.

که بالاخره، با تلاش فراوان تمامی نیروهای اداری، حافظان امنیت و مردمی پسر بچه گمشده کیان سلیمانی در منطقه سرخه دیزه بامداد امروز پیدا و به آغوش خانواده برگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از ساعت ها تلاش و جستجو، کودک چهارساله پیدا شد

پس از ساعت ها تلاش و جستجو، کودک چهارساله پیدا شد