مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 00:002020-09-18اقتصادي

افزایش 65 درصدی صید میگو در بوشهر/ پرورش دهندگان هم رکورد می زنند


در حالی که میزان صید میگو در آب های استان بوشهر حدود 65 درصد افزایش یافته است، پیش بینی می شود میزان تولید میگوی پرورشی استان نیز بیش از 30 درصد افزایش یابد.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: استان بوشهر را می توان به عنوان قطب میگوی کشور دانست چراکه علاوه بر جایگاه ویژه ای که در حوزه صید میگو دارد، بیش از نیمی از میگوی پرورشی کشور نیز در این استان تولید می شود.

طی سال های اخیر تلاش های گسترده ای به منظور توسعه زیرساخت های پرورش میگو در استان بوشهر صورت گرفته است و شاهد افزایش سطح کشت میگوی استان بوشهر هستیم.

در حالی که سال گذشته پنج هزار و 100 هکتار از اراضی استان بوشهر به پرورش میگو اختصاص یافته بود، امسال با افزایش حدود 10 درصدی به پنج هزار و 600 هکتار رسیده است.

این میزان افزایش سطح زیر کشت میگوی پرورشی در استان بوشهر سبب شده است تا امسال انتظار ثبت رکوردی جدیدی در پرورش میگو در استان را بکشیم و میزان تولید به صورت چشمگیری افزایش یابد.

علاوه بر افزایشی که در میزان تولید میگوی پرورشی شاهد هستیم، میزان صید نیز در سال جاری با افزایش خوبی روبرو بوده است تا استان بوشهر سال خوبی را از نظر صید و پرورش میگو سپری کند.

1893 تن میگو صید شد معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: صید میگو در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 65 درصدی صید میگو در بوشهر/ پرورش دهندگان هم رکورد می زنند

افزایش 65 درصدی صید میگو در بوشهر/ پرورش دهندگان هم رکورد می زنند