مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 19:402020-09-18ورزشي

پیروزی 8 گله بایرن مونیخ مقابل شالکه و هت تریک گنابری


بایرن مونیخ با کسب یک پیروزی پرگل خانگی مقابل آبی پوشان گلزن کرشن فصل جدید این رقابت ها را آغاز کرد - ، در نخستین بازی از فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول فوتبال آلمان جمعه شب تیم فوتبال بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها در ورزشگاه آلیانتس آره نا میزبان شالکه بود و این تیم را با نتیجه پرگل 8 بر صفر در هم کوبید.

باواریایی ها که یک ماه پیش با فتح لیگ قهرمانان اروپا دومین سه گانه قهرمانی شان را کامل کرده بودند، در این بازی خانگی خیلی زود با گلزنی سرژ گنابری پیش افتادند.

گنابری که در دقیقه 4 نخستین گل این بازی را زد در دقایق 47 و 59 نیز دو گل دیگر به ثمر رساند تا در اولین بازی اش در فصل جدید هت تریک کرده باشد.

لئو گورتزکا در دقیقه 19، روبرت لواندوفسکی آقای گل فصل گذشته در دقیقه 31 از روی نقطه پنالتی، توماس مولر در دقیقه 69، لروی سانه بازیکن جدید باواریایی ها در دقیقه 71 و جمال موسیالا در دقیقه 81 دیگر گل های اولین پیروزی باواریایی ها در اولین بازی شان در فصل جدید را به ثمر رساندند تا شاگردان هانسی فلیک در همین ابتدای راه خط و نشانی ترسناک برای رقبا کشیده باشند.

رقابت های هفته نخست بوندس لیگا امروز (شنبه) با انجام شش بازی دیگر ادامه پیدا می کند که برنامه آنها به شرح زیر است: اشتوتگارت - فرایبورگ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی 8 گله بایرن مونیخ مقابل شالکه و هت تریک گنابری

پیروزی 8 گله بایرن مونیخ مقابل شالکه و هت تریک گنابری