مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 19:252020-09-18اقتصادي

غیرفعال بودن 60 درصد معادن گیلان/ایجاد توسعه بدون برداشت از معدن امکان پذیر نیست


رییس سازمان صمت گیلان با ابراز تأسف از غیرفعال بودن 60 درصد معادن کشف شده در استان گفت: 106 معدن فعال و غیرفعال در گیلان وجود دارد که علیرغم پیگیری و تلاش های صورت گرفته 60 درصد آن غیرفعال و 40 درصد آن فعال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فرهاد دلق پوش امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت بالقوه استان گیلان در برخورداری از معادن مختلف اظهار کرد: معادن در تمامی دنیا یک ظرفیت در تولید ثروت بوده و استان گیلان هم از این قاعده مستثنی نیست زیرا در تمامی نقاط گیلان معادن مختلف وجود دارد که می تواند به اقتصاد و افزایش تولید ثروت در کشور کمک کند.

وی با ابراز تأسف از غیرفعال بودن 60 درصد معادن کشف شده در استان گیلان گفت: 106 معدن فعال و غیرفعال در گیلان وجود دارد که علیرغم پیگیری و تلاش های صورت گرفته 60 درصد آن غیرفعال و 40 درصد آن فعال هستند.

رییس سازمان صمت استان گیلان با اذعان به اینکه فعال شدن دیگر معادن وجود در استان منجر به ایجاد اشتغال در جامعه می شود، بیان کرد: یک هزار و 327 تن ظرفیت معادن کشف شده در استان گیلان است که استفاده صحیح از آن بسیار اقتصادی بوده و باعث پیشرفت گیلان می شود لذا در این خصوص و برای ساماندهی معادن فعال غیرفعال گیلان اقدامات بسیار خوبی اندیشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیرفعال بودن 60 درصد معادن گیلان/ایجاد توسعه بدون برداشت از معدن امکان پذیر نیست

غیرفعال بودن 60 درصد معادن گیلان/ایجاد توسعه بدون برداشت از معدن امکان پذیر نیست