مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 18:552020-09-18بين الملل

ترکیه، سفیر یونان را به دلیل «تیتر توهین آمیز» احضار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه ترکیه جمعه شب اعلام کرد که سفیر یونان در آنکارا را به دلیل مطلب یکی از روزنامه های این کشور علیه ترکیه احضار و مراتب اعتراض خود را به وی ابلاغ کرده است.

- ترکیه، سفیر یونان را به دلیل تیتر توهین آمیز احضار کرد وزارت خارجه ترکیه در اعتراض به مطلب توهین آمیز روزنامه ای یونانی، سفیر آتن در آنکارا را احضار و شدیدا اعتراض ترکیه را به وی ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، وزارت امور خارجه ترکیه جمعه شب اعلام کرد که سفیر یونان در آنکارا را به دلیل مطلب یکی از روزنامه های این کشور علیه ترکیه احضار و مراتب اعتراض خود را به وی ابلاغ کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآناتولی به نقل از وزارت خارجه ترکیه، در یکی از جراید این کشور به رجب طیب اردوغان ، رییس جمهور توهین و علیه او مطالبی نوشته شده است.

مولود چاووش اوغلو ، وزیر خارجه ترکیه در این ارتباط گفت که متأسفانه امروز جمعه یکی از جراید یونان تیتری در نهایت حقارت و فرومایگی درباره رییس جمهور اردوغان نوشته و ما در اعتراض به این تیتر، سفیر یونان را احضار کردیم و مخالفت شدید خود را به وی ابلاغ کردیم .

ترکیه طی ماه های اخیر فعالیت های خود از قبیل حفاری و عملیات اکتشاف نفت و گاز را در شرق دریای مدیترانه بیشتر کرده و همین مسئله واکنش همس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه، سفیر یونان را به دلیل «تیتر توهین آمیز» احضار کرد

ترکیه، سفیر یونان را به دلیل «تیتر توهین آمیز» احضار کرد