مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 18:502020-09-18ورزشي

پیروزی پرسپولیس برابر التعاون عربستان/ صدرنشینی سرخ ها در آسیا


تیم فوتبال پرسپولیس با دو پیروزی رفت و برگشت برابر تیم التعاون عربستان از شکست نماینده قطر بهترین استفاده را کرد و صدر جدول گروه سوم لیگ قهرمانان را به خود اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در ادامه رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا که به میزبانی قطر برگزار می شود، از ساعت 22:30 امروز جمعه تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چهارمین دیدار خود در ورزشگاه اجوکیشن دوحه به مصاف تیم التعاون عربستان رفت که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر سرخپوشان ایران به پایان رسید.

یحیی گل محمدی برای این دیدار حامد لک، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، بشار رسن( 88 امید عالیشاه)، احسان پهلوان(90 احمد نوراللهی)، وحید امیری و عیسی آل کثیر(69 آرمان رمضانی) را به میدان فرستاد.

این بازی در شرایطی آغاز شد که سرخپوشان ایران دیدار رفت را یک بر صفر برده بودند و با توجه به شکست الدحیل برابر شارجه این شانس را داشتند که با پیروزی برابر نماینده عربستان به صدر جدول گروه سوم صعود کنند.

در نیمه اول شاگردان گل محمدی بخش عمده زمان بازی را در اختیار داشتند و حملاتی را روی دروازه حریف پی ریزی کردند اما پس از رسیدن به پشت محوطه جریمه حریف برنامه خاصی برای به خطر انداختن دروازه این تیم نداشتند و به ندرت صاحب موقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی پرسپولیس برابر التعاون عربستان/ صدرنشینی سرخ ها در آسیا

پیروزی پرسپولیس برابر التعاون عربستان/ صدرنشینی سرخ ها در آسیا