مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 18:502020-09-18پزشكي

پای کرونا به مدارس اردستان باز شد: دو دانش آموز اردستانی به کرونا مبتلا شدند


مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: در دو روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 14 بیمار از جمله یک دانش آموز پسر 7 ساله از مدرسه روستاهای بخش زواره و یک دانش آموز دختر 10 ساله از مدارس شهر اردستان شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس، به نقل از ایلنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: هنوز وارد موج دوم ویروس کرونا در شهرستان اردستان نشده ایم.

حسن ذبیحی با اعلام این مطلب اظهار کرد: در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در نانوایی ها، 13 مورد نانوایی متخلف، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به فضای مدارس و چگونگی رعایت شیوه نامه های بهداشتی افزود: از زمان بازگشایی مدارس تاکنون 112 مورد بازدید بهداشتی از مدارس داشتیم و تقریبا در 80 درصد موارد، پروتکل ها رعایت شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان در خصوص تکلیف والدین در قبال مدارس و تحصیل فرزندشان، تصریح کرد: طبق اعلام ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش هیچ اجباری در خصوص حضور در مدارس نیست و خانواده خود می توانند شیوه تحصیل فرزند خود را انتخاب کنند.

ذبیحی با تاکید بر بر ضرورت رعایت پروتکل ها توسط اصناف و کاسبان اردستانی، خاطرنشان کرد: در اینجا فقط بحث آموزش نیست و موضوع تغییر نگرش و رفتار مردم است که به این امر به سادگی امکانپذیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای کرونا به مدارس اردستان باز شد: دو دانش آموز اردستانی به کرونا مبتلا شدند

پای کرونا به مدارس اردستان باز شد: دو دانش آموز اردستانی به کرونا مبتلا شدند