مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 18:002020-09-18سياسي

انتشار حکم امام خمینی (س) برای تشکیل نیروهای سه گانه سپاه + عکس سند


سی وپنج سال پیش در چنین روزی، امام خمینی (س)، طی حکمی از فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواستند تا بر اساس اصل 150 قانون اساسی اقدام به تشکیل نیروهای سه گانه زمینی، - سی وپنج سال پیش در چنین روزی، امام خمینی (س)، طی حکمی از فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواستند تا بر اساس اصل 150 قانون اساسی اقدام به تشکیل نیروهای سه گانه زمینی، هوایی و دریایی قوی نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از روابط عمومی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در سالروز تشکیل نیروهای سه گانه سپاه دست خط مبارک حضرت امام خمینی (ره) به عنوان سند تاریخی بسیار مهم و کمتر دیده شده در سالروز تشکیل نیروهای سه گانه سپاه را منتشر کرد.

بیست و ششم شهریورماه یادآور یکی از اقدامات راهبردی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) در مسیر تحقق اقتدار و قدرت بلامنازع انقلاب اسلامی است.

سی وپنج سال پیش در چنین روزی، حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)؛ امید مستضعفان جهان با دوراندیشی و عزم و اراده انقلابی و پیش بینی مدبرانه ای که از شرایط سیاسی، نظامی و امنیتی آن مقطع جنگ و شرایط آینده منطقه داشتند، طی حکمی از فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواستند تا بر اساس اصل 150 قانون اساسی اقدام به تشکیل نیروهای سه گانه زمینی، هوایی و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار حکم امام خمینی (س) برای تشکیل نیروهای سه گانه سپاه + عکس سند

انتشار حکم امام خمینی (س) برای تشکیل نیروهای سه گانه سپاه + عکس سند