مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 16:452020-09-18سياسي

آمار ادعایی نصیری درباره حجاب تکذیب شد+ اسناد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، روز گذشته شبکه چهار سیما، میزبان یک گفتگو و مناظره جنجالی بود.

در این مناظره زنده که در برنامه زاویه انجام شد، - آمار مرکز افکارسنجی گمان از نظر علمی و پشتوانه حمایتی در چه جایگاهی قرار دارد و آیا استناد نصیری به این آمار عاملی برای وجاهت صحبت های او در تقسیم بندی از دینداری و عدم دینداری ایرانیان هست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، روز گذشته شبکه چهار سیما، میزبان یک گفتگو و مناظره جنجالی بود.

در این مناظره زنده که در برنامه زاویه انجام شد، آقایان مهدی نصیری و حسین سوزنچی درباره مناسبات حجاب و سیاست در ایران صحبت کردند.

موضوع حجاب، حجاب اجباری و نگاه جمهوری اسلامی به حجاب همیشه یکی از موضوعات پربحث و اظهارنظر درحوزه مسائل عقیدتی و سیاسی بوده است.

اما فارغ از سوژه این مناظره و اصل موضوع، صحبت های مهدی نصیری؛ روزنامه نگار و نویسنده که در این برنامه تحت عنوان پژوهشگر مسسائل دینی شرکت بوده، حواشی زیادی به دنبال داشت.

نصیری در این برنامه مدعی شد که 70 درصد مردم ایران به حجاب اجباری و اصل مسئله حجاب اعتقادی ندارند.

او در بسیاری از بخش های صحبت خود مستقیم و غیرمستقیم نظر به تعطیلی احکام اسلامی در جامعه داد و برای این ادعای خود نیز از آمار هایی استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار ادعایی نصیری درباره حجاب تکذیب شد+ اسناد

آمار ادعایی نصیری درباره حجاب تکذیب شد+ اسناد