مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 15:102020-09-18اقتصادي

مددجویان بهزیستی، فاقد مسکن تملیکی وام بلاعوض دریافت می کنند


رییس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده گفت: مددجویان بهزیستی فاقد مسکن تملیکی برای دریافت وام بلاعوض مسکن به اداره بنیاد مسکن معرفی شدند.

- عصمت نصیری قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه تاکنون حدود 360 نفر از مددجویان بهزیستی این شهرستان فاقد مسکن تملیکی شناسایی شده است، اظهار کرد: در مرحله نخست با هدف مسکن دارشدن این افراد، تعداد 124 نفر برای دریافت وام بلاعوض به بنیاد مسکن معرفی شد.

رییس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده مبلغ این وام را 30 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: مبلغ 50 میلیون تومان نیز با سود 4 درصد از اعتبارات بنیاد مسکن پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: بهزیستی نیز تا سقف 10 میلیون تومان بنا به شرایط مددجو بصورت بلاعوض پرداخت خواهد کرد.

نصیری قیداری با بیان اینکه داشتن ضامن کارمند عمده ترین مشکل مدجویان است، افزود: وام مسکن مددجویان با ضمانت زنجیره ای قابل پرداخت خواهد بود.

رییس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید تعداد 164 مسکن مددجویی برای معلولین و زنان سرپرست خانوار زیر پوشش بهزیستی این شهرستان ساخته شده است.

وی پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن و کمک بلاعوض برای اجاره مسکن را از دیگر خدمات بهزیستی در راستای تامین مسکن جامعه هدف عنوان کرد و گفت: گروه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان بهزیستی، فاقد مسکن تملیکی وام بلاعوض دریافت می کنند

مددجویان بهزیستی، فاقد مسکن تملیکی وام بلاعوض دریافت می کنند