مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 13:252020-09-18اجتماعي

کندوان یک طرفه شد/ هراز با تاخیر یک طرفه می شود


رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در حال حاضر تردد خودروها در مسیرهای خروجی محورهای شمال به صورت سنگین است، گفت: کندوان یک طرفه شد.

- علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در مسیرهای خروجی محورهای شمال به صورت سنگین است.

وی افزود: روزهای پایانی فصل تابستان است و باتوجه به ورودی هایی که طی روزهای گذشته در محورهای مازندران شاهد بودیم انتظار داریم شاهد ترافیک سنگینی باشیم.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در محورهای شمال آغاز شده و تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت، اضافه کرد:  تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس همچنان ممنوع است.

این مسوول ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 امروز تا ساعت 2 بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 امروز تا ساعت 2 بامداد فردا از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، یادآور شد: تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به جز حاملان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کندوان یک طرفه شد/ هراز با تاخیر یک طرفه می شود

کندوان یک طرفه شد/ هراز با تاخیر یک طرفه می شود