مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 13:152020-09-18سياسي

«تلاوت برتر» در کرمانشاه برگزار می شود


با موضوع آیات مرتبط با مقاومت و بصیرت مسابقه مجازی «تلاوت برتر» در استان برگزار می شود.

- حجت الاسلام رهبر محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس از برگزاری مسابقه مجازی تلاوت برتر در استان با موضوع آیات مرتبط با مقاومت و بصیرت خبر داد.

وی با اشاره به محدودیت ها در برگزاری مجالس قرآنی و دوری قراء از محافل استانی و اجرای تلاوت به دلیل شرایط ناشی از کرونا ، افزود: ما نمی دانیم که این شرایط تا چه زمانی ادامه دارد، بر این اساس برای ایجاد فضای قرآنی در استان به ویژه در ایام محرم و صفر مسابقه مجازی تلاوت برتر از سوی این اداره تدارک دیده شده است.

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: قاریان نوجوان و بزرگسال (بانوان و آقایان) از سراسر استان می توانند در این ایام با تهیه یک فیلم دو دقیقه ای از تلاوت خود از آیات مرتبط با موضوعات یاد شده و ارسال آن به پیام رسان های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های خود، در این مسابقه قرآنی شرکت کنند.

حجت الاسلام محمدی اظهار کرد: حضور در این مسابقه مجازی محدودیت سنی ندارد و اگر تعداد آثار دریافتی و استقبال از این مسابقه بالا باشد آثار در دو بخش زیر 18 سال و بالای 18 سال ویژه نوجوانان و بزرگسالان داوری و نفرات برتر هر بخش به شیوه مجزا اعلام و تجلیل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تلاوت برتر» در کرمانشاه برگزار می شود

«تلاوت برتر» در کرمانشاه برگزار می شود