مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 13:052020-09-18سياسي

صعود سراسری کارکنان سپاه پاسداران به قله پرآو


صعود سراسری کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی غرب کشور به قله پرآو برگزار شد - سردار عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف در تشریح این خبر گفت: این صعود به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با شرکت سپاهیانی رده های مختلف از کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی غرب کشور  شامل دو استان کرمانشاه و همدان به قله پرآو انجام شد.

سردار عظیمی در ادامه با اشاره به اینکه راه شهدا همواره الهام بخش راه ما خواهد بود  اظهار داشت: این صعود یک روزه بود که کوهنوردان سپاهی توانستند  قله پرآو با ارتفاع 3405  متری را فتح کنند او در ادامه با اشاره به اینکه در این صعود پیشکسوتان سپاهی و رزمندگان جوان حضور داشتند گفت: امیدواریم با سرلوحه قرار دادن شهدا و راه نورانی آنان در مسیر زندگی اقشار مختلف مردم و نوجوانان همواره ره رو شهدای گرانقدر این مرز و بوم باشیم.

  لازم به ذکر است که کوهستان پرآو (به کردی: پرآو به معنای پرآب) رشته کوهی امتداد یافته از شمال غرب تا شمال شرق شهر کرمانشاه، باطول تقریبی 80 کیلومتر و وسعت تقریبی حدود 980 کیلومتر مربع بخشی از رشته کوه زاگرس در غرب ایران می باشد.

رشته کوه پراو از سمت شمال غربی به رشته کوه شاهو متصل است و از سمت جنوب شرقی، رودخانه معروف گاماسیاب آن را از رشته کوه هرسین جدا می کند و دهستانهای پای روند و میان درب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود سراسری کارکنان سپاه پاسداران به قله پرآو

صعود سراسری کارکنان سپاه پاسداران به قله پرآو