مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 12:552020-09-18دانش

مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه صنعتی شیراز از 6 مهر آغاز می شود + جدول


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی سهند از بین داوطلبان معرفی شده از سوی سازمان سنجش کشور، و براساس مصوبات شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم، - مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه صنعتی شیراز از 6 مهر آغاز می شود + جدول زمان و مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال 1399 دانشگاه صنعتی سهند از 6 آغاز و تا 9 مهر ماه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی سهند از بین داوطلبان معرفی شده از سوی سازمان سنجش کشور، و براساس مصوبات شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و شورای تحصیلات تکمیلی برای سال 1399 در رشته های علوم ریاضی، فیزیک، مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی معدن، مهندسی پلیمر، مهندسی پزشکی، مهندسی نفت، مهندسی مواد و مهندسی شیمی دانشجو می پذیرد.

گفتنی است، مصاحبه داوطلبان معرفی شده از سوی سازمان سنجش کشور مطابق به صورت مجازی از طریق سامانه برگزاری جلسه مصاحبه الکترونیکی LMS انجام خواهد گرفت.

لازم به ذکر است، مصاحبه داوطلبان از 6 آغاز تا 9 مهر ادامه دارد دانشجویان برای کسب ا اطلاع بیشتر از نحوه مصاحبه pdf زیر کلیک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه صنعتی شیراز از 6 مهر آغاز می شود + جدول

مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه صنعتی شیراز از 6 مهر آغاز می شود + جدول