مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 12:502020-09-18سياسي

گرانی های بی رویه معیشت مردم را بسیار سخت کرده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر مطابق معمول روزهای جمعه طی پیامی به نکات مهم روز پرداخته است.

- متن پیام آدینه آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر- 28 شهریور 1399 که نسخه ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفته به شرح زیر است: بسم الله الرّحمن الرّحیم الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین و لعنه الله علی اعدائهم اجمعین سپاس و ستایش بی کران خدای را سزد که ما را به دین خود راه نمود و توفیق عبادت و طاعتش عنایت فرمود و سلام و درود بی پایان بر پیامبر هدایت و معرفت و خاندان پاک و طاهرینش که رهروی راه آنان طریق نجات و کمال است.

صبر و شکیبایی، استقامت و پایداری طریق سربلندی و پیروزی در تمامی عرصه های خرد و کلان زندگی است و مایه اجر و پاداش فراوان الهی می باشد.

(وَ لَنَجْزِیَنَّ الَّذِینَ صَبَرُوا أَجْرَهُمْ بِأَحْسَنِ ما کانُوا یَعْمَلُونَ) بی تردید ما به کسانی که صبر پیشه می کنند پاداشی می دهیم که برتر از اعمال و صبرشان می باشد.

سران جهان استکبار با تمام توان هم اینک به جهان اسلام و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران فشارهای گوناگون و همه جانبه تحمیل کرده و می کند و به دنبال شکست و براندازی نظام مقدس اسلامی ایران و تسلیم جهان اسلام هستند ولی ایران انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی های بی رویه معیشت مردم را بسیار سخت کرده است

گرانی های بی رویه معیشت مردم را بسیار سخت کرده است