مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 12:352020-09-18بين الملل

عراق: داعش به فقر پشتیبانی معنوی و لجستیک و فرماندهی یکپارچه دچار است


سازمان مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که آنچه از گروهک تروریستی داعش باقی مانده است، فقر پشتیبانی معنوی، لجستیک و فرماندهی یکپارچه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که گروهک تروریستی داعش دچار فقر پشتیبانی معنوی، لجستیک و فرماندهی یکپارچه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری موازین نیوز، صباح النعمان سخنگوی سازمان مبارزه با تروریسم گفت که این سازمان در این دوره دائماً روی اطلاعات کار می کند تا از این طریق به بقایای باندهای تروریستی داعش در مکان های مخفی خود دست بیابد.

وی با اشاره به اینکه در مقطع اخیر یک تلاش اطلاعاتی با هماهنگی تعدادی دیگر از سازمان ها در مبارزه با بقایای داعش به کار بسته شده است، گفت: نقش شهروندان  هم در ارائه اطلاعات هم نقش زیادی در موفقیت نیروهای امنیتی برای انجام عملیات کیفی سریع و فوری مربوط به دستگیری تروریست ها قبل از وقوع هرگونه عملیات تروریستی داشته است.

النعمان افزود: دستگیری تروریست ها در بعقوبه، کرکوک و الانبار حاصل تلاش های اطلاعاتی قوی سازمان مبارزه با تروریسم بود که به دستگیری سرکرده هایی تاثیرگذار از بقایای داعش منجر شد تا این باندهای تروریستی  امروز دچار فقر پشتیبانی معنوی، لجستیک و فرماندهی یکپارچه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق: داعش به فقر پشتیبانی معنوی و لجستیک و فرماندهی یکپارچه دچار است

عراق: داعش به فقر پشتیبانی معنوی و لجستیک و فرماندهی یکپارچه دچار است