مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 12:102020-09-18ورزشي

تفاهم نامه تحویل دانشگاه فرهنگیان کاشان به امضا رسید


با همت خیر ارجمند کاشانی ساختمان احداث شده توسط این خیر بزرگوار تحویل دانشگاه فرهنگیان شد و تفاهم نامه آن امروز ظهر با حضور امام جمعه کاشان با امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر تفاهم نامه تحویل ساختمان احداث شده توسط خیر ارجمند کاشانی حاج احمد فتاحی به دانشگاه فرهنگیان ظهر جمعه در حضور حضرت آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان به امضا رسید.

بنا بر این گزارش این ساختمان در زمینی به وسعت 10 هزار مترمربع و با زیربنای بیش از شش هزار متر مربع توسط این خیر نیک اندیش و با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال در مدت سه سال توسط این خیر نیک اندیش ساخته و امروزر تحویل دانشگاه فرهنگیان شد تا برای استفاده واحد دختران این دانشگاه مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین قابل ذکر است که قرار است طرح توسعه این مجتمع آموزشی مدرن و زیبا و منطبق بر استاندارهای روز دنیا و معماری اصیل ایرانی که شامل سالن ورزشی با ظرفیت یک هزار نفر تماشاچی، سالن اجتماعات و آشپزخانه و رستوران و غیره است به زودی با همکاری و مساعدت ادارات و نهادهای مربوطه به منظور واگذاری زمین های اطراف این مجتمع کلنگ آن به زمین زده شود.

قرار است این مجتمع خیرساز به زودی با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شود تا مورد استفاده دانشگاه فرهنگیان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه تحویل دانشگاه فرهنگیان کاشان به امضا رسید

تفاهم نامه تحویل دانشگاه فرهنگیان کاشان به امضا رسید