مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 12:002020-09-18اجتماعي

هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و کاهش 10 درجه ای دمای هوا


سازمان هواشناسی کشور با صدور هشداری از رگبار باران همراه با رعد و برق گاهی توام با تندبادهای لحظه ای و کاهش دما طی سه روز آینده در برخی مناطق کشور خبر داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در هشدار زرد رنگ سازمان هواشناسی آمده است: این شرایط جوی فردا (29 شهریور) در استان گیلان و روز یکشنبه (30 شهریور) در شمال شرق آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان و روز دوشنبه (31 شهریور) در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، شمال خراسان شمالی و شمال غرب خراسان رضوی پیش بینی می شود.

بر اساس این هشدار روز سه شنبه (1 مهر) رگبار باران همراه با رعد و برق و کاهش دما در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال زنجان، گیلان، مازندران، گلستان، شمال خراسان شمالی و شمال غرب خراسان رضوی دور از انتظار نیست.

سازمان هواشناسی هشدار داده است که احتمال آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه ها و اختلال در فعالیت های کشاورزی وجود دارد.

از این رو در ترددهای جاده ای و اتراق در حاشیه رودخانه ها احتیاط شود.

کنترل و بازگشایی آبراه ها، تمهیدات لازم برای جمع آوری محصولات کشاورزی دپو شده و احتیاط در تردد از توصیه های سازمان هواشناسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و کاهش 10 درجه ای دمای هوا

هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و کاهش 10 درجه ای دمای هوا