مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 11:202020-09-18اقتصادي

دشمن بدنبال دوگانه سازی معیشت و امنیت و مقاومت و معیشت است


دشمن سعی می کند دوگانه سازی معیشت و امنیت و مقاومت و معیشت مطرح کند تا در جو عمومی عنوان کند که ما چون مقاومت می کنیم در مقابل ظالم معیشتشان دچار مشکل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سردرود، حجت الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن سفارش خود و نمازگزاران به مراعات تقوای الهی آگاهی و آینده نگری را از مصادیق تقوای سیاسی بر شمرد و اظهار داشت: شناخت برنامه های دشمن برای آینده از وظایف مومنین است.

امام جمعه سردرود تاکید کرد: دشمن در عرصه امنیت، ایران هراسی با عملیات روانی تنش آفرین جلوه دادن ایران و بزرگ نمایی دروغین هزینه های دفاعی از برنامه های مهم دشمن برای یک سال آینده است و همینطور مخدوش کردن چهره های نیروهای مسلح و نیز ترور شخصیت چهره های برجسته مقاومت اسلامی در ایران و کشورهای جبهه مقاومت از دیگر اندیشه های آنان است.

جلیلی با اشاره به پیشرفت های فزآینده در عرصه بهداشت و درمان تاکید کرد: دشمن از یک طرف کمبودهای دارویی را به تحریم و نوع رابطه ایران با آمریکا گره می زند و از طرف دیگر تلاش می کند مردم را نسبت به کادر زحمت کش پزشکی بی اعتماد کند.

وی ضمن گلایه از گرانی های لجام گسیخته و بی منطق تصریح کردند دشمن مگس صفت روی زخم های نوسانات ارز و خودرو و بورس و کسادی بازار می نشیند و به دنبال سیاه نمایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن بدنبال دوگانه سازی معیشت و امنیت و مقاومت و معیشت است

دشمن بدنبال دوگانه سازی معیشت و امنیت و مقاومت و معیشت است