مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-18سياسي

دشمن در دفاع مقدس از ملت ایران سیلی خورد


دشمن در دفاع مقدس از ملت ایران سیلی خورد و اکنون جنگ نرم را علیه این ملت ادامه می دهد.

- ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین گفت: دشمن در دفاع مقدس از ملت ایران سیلی خورد و اکنون جنگ نرم را علیه این ملت ادامه می دهد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه امروز ورامین طی سخنانی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: دشمن تربیت خانوادگی و نظام آموزشی ما را هدف گرفته است، اینجا است، که وظیفه همه بسیار سنگین است و باید با تربیت قرآنی جامعه به مصاف هدف گذاری های دشمنان رفت، لذا رسالت فعالان قرآنی نیز بسیار خطیر است.

حجت الاسلام محمودی شکل گیری جبهه مقاومت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با الگوگیری از شهدای جنگ تحمیلی را از برکات دفاع مقدس دانست و افزود: امروز جبهه مقاومت خار چشم دشمنان خارجی و نفوذی های داخلی است، امروز اسراییل و آمریکا از هر زمانی عاجزتر شده و از جهان اسلام سیلی خورده و ضربات سهمگین متحمل شده اند، اگرچه خط و نشان می کشند، اما خود به خوبی می دانند، که آمریکا و اسراییل در برابر ملت بزرگ ایرانی هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی در ادامه گفت: رژیم غاصب صهیونیستی، امروز در برابر مقاومت و ایستادگی جهان اسلام و ملت فلسطین به توافق با برخی از دولت های به ظاهر اسلامی رسیده اند و گمان می کنند، می توانند، بدین وسیله در عزم و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در دفاع مقدس از ملت ایران سیلی خورد

دشمن در دفاع مقدس از ملت ایران سیلی خورد