مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 09:402020-09-18سياسي

کارکنان ادارات به امر به معروف و نهی از منکر توجه بیشتری داشته باشند


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: منفعت طلبی، رعابت نکردن حق تقدم و بی توجهی به راه اندازی کارهای مردم باید در دستگاه های دولتی از بین برود.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: منفعت طلبی، رعابت نکردن حق تقدم و بی توجهی به راه اندازی کارهای مردم باید در دستگاه های دولتی از بین برود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز(28 شهریورماه) در جمع نمازگزارن بندرعباس، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، افزود: این دوران طلایی برای ملت ایران با وجود همه تحریم های ظالمانه و خاطرات خرابی های جنگ و خون ریختن ها ولی برکاتی برای کشور داشته است.

وی بیان کرد: در دفاع مقدس تفاوت بین ظالم و مظلوم برای ملت ایران مشخص شد و باعث شد دوست و دشمن را بشناسیم و درک کنیم که باید در همه زمینه ها روی پای خود بایستیم.

خطیب نماز جمعه عبادی و سیاسی این هفته در بندرعباس خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی، ایران را تحریم کردند اما این ملت توانستند ایستادگی را معنا کنند و ریشه های انقلاب در دوران دفاع مقدس مستحکم و روشن شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار کرد: حتی دوران هشت سال جنگ تحمیلی ایران باعث شد که کشورهای درگیر جنگ های طولانی، جانی دوباره بگیرند و مقاومت را سرلوحه خود قرار دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان ادارات به امر به معروف و نهی از منکر توجه بیشتری داشته باشند

کارکنان ادارات به امر به معروف و نهی از منکر توجه بیشتری داشته باشند