مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 09:352020-09-18سياسي

فعال شدن «مکانیسم ماشه» معنایش شکست و مرگ کامل برجام است


اگر آمریکا در موضوع «مکانیسم ماشه»موفق شود و با زورگویی حرفش را به کرسی بنشاند، معنایش شکست کامل و مرگ برجام است یعنی راهی که دولت هفت سال رفت و همه امکانات ملت را به آن بست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لواسانات، حجت الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه لواسانات در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه لواسانات اظهار کرد: متأسفانه ویروس منحوس را دارند.

اما برخی بی توجه هستند و خودشان، مردم و کادر درمان را گرفتار می کنند و متأسفانه دولت هم تصمیم قاطع در برخورد با خاطیان نمی گیرد و فقط به توصیه و پیشنهاد بسنده می کند.

انگار ما دچار نوعی مدیریت مشوش هستیم که زحمات کادر درمانی و مردم را به هدر می دهد.

حجت الاسلام لواسانی با اشاره به اینکه امام خامنه ای حتی مجالس روضه حسینیه را هم به تنهایی اقامه می کنند و گوشه ای می نشیند و برای جد غریب شان گریه می کنند، تصریح کرد: ما باید جداً  رعایت کنیم اما یک جنبه مهم دیگر هم دعا و تضرع به پیشگاه الهی است که این بلا را از کشور و مردم ما و مسلمانان و جهانیان برطرف فرماید و به ناتوانی های بشر رحم کند و نباید از آن غافل بود.

دفاع مقدس ما می توانیم را به ما آموخت وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این هفته را نماد عزت یک ملت بزرگ دانست و افزود: مردم غیور ایران اسلامی برای پاسداری از انقلاب اسلامی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن «مکانیسم ماشه» معنایش شکست و مرگ کامل برجام است

فعال شدن «مکانیسم ماشه» معنایش شکست و مرگ کامل برجام است