مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 09:352020-09-18سياسي

ملت ایران دست از حمایت ولی فقیه برنمی دارند


ملت همیشه بیدار ایران به هیچ عنوان دست از حمایت ولی فقیه بر نخواهند داشت و دشمنان به خوبی به این حقیقت پی برده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربان علی دری نجف آبادی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اراک اظهار کرد: امروز دشمنان به خوبی به این حقیقت پی برده اند که  ملت ایران  دست از حمایت ولی فقیه برنمی دارند و این واقعیت را در عرصه های مختلف از جمله دفاع مقدس به خوبی درک کرده اند.

وی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حالی وارد جنگ شد که هنوز هیچ یک از یگان های نظامی کشور سازماندهی نشده و آمادگی برای جنگ نداشت، اما به ناچار برای دفاع از خاک وطن وارد جنگ نابرابر با رژیم بعثی عراق شد که از حمایت دنیا برخوردار بود.

امام جمعه اراک با اشاره به در دوران جنگ ایمان به خدا و پیروی از ولایت فقیه موجب پیروزی رزمندگان شد، خاطرنشان کرد: ایران با حمایت و پشتیبانی از رزمندگان اسلام و اطاعت از رهبری اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به همه دنیا نشان داد.

دری نجف آبادی یکی از برکات جنگ را تثبیت نظام اسلامی برشمرد و ادامه داد: در جنگ علاقه ملت ایران به آرمان های امام و انقلاب به دشمن ثابت شد و دشمنان فهمیدند که این ملت به هیچ عنوان دست از حمایت ولی فقیه بر نمی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران دست از حمایت ولی فقیه برنمی دارند

ملت ایران دست از حمایت ولی فقیه برنمی دارند