مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 09:352020-09-18سياسي

وزیر آموزش وپرورش از مردم گیلان عذرخواهی کند


امام جمعه آستارا با بیان اینکه وزیر آموزش وپرورش با عذرخواهی از مردم استان گیلان و شهرستان آستارا نسبت به اصلاح این اشتباه اقدام کند، گفت: طبق تقسیمات کشوری گردنه حیران به استان گیلان تعلق دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با انتقاد از بی بندوباری های فضای مجازی اظهار کرد: فضای مجازی کشور باوجود شورای عالی فضای مجازی بلاتکلیف رهاشده و کودکان 6 الی هفت سال هم به آن دسترسی دارند.

وی با بیان اینکه برخی ها در انجام دستورات الهی سلیقه ای رفتار می کنند، تصریح کرد: برخی ها نماز و روزه می گیرند، اما از پرداخت خمس و زکات امتناع می ورزند و این اقدام آن ها رفتار سلیقه ای با دین است.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به ورود کاروان اسرای کربلا به شام در یک صفر سال 61 هجری قمری خاطرنشان کرد؛ طبق بیانات امام سجاد (ع) مصیبت شام از دیگر مصیبت ها برای خاندان امام حسین (ع) بسیار سخت بود.

حافظ نیا با اشاره به نگرانی های مقام معظم رهبری از اجرای سند 2030 در گوشه و کنار کشور متذکر شد: سند 2030 دروازه استثمار نو علیه شاخص های انقلابی بوده و دانش آموزانی که با سند 2030 تربیت می شوند خلق وخوی غربی ها را به خود می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش وپرورش از مردم گیلان عذرخواهی کند

وزیر آموزش وپرورش از مردم گیلان عذرخواهی کند