مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 09:352020-09-18سياسي

ارتباط با غرب کلید حل مشکلات اقتصادی نیست


امام جمعه رویان با بیان اینکه برخی گمراهانه در پی مذاکره با غرب هستند، گفت: ملت ما می داند که کلید رفع مشکلات در مذاکره با غرب نیست زیرا این موضوع را یکبار تجربه کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس معصومی در خطبه های نماز جمعه این هفته رویان به میزبانی مسجد جامع ضمن بیان اینکه ملت ما به خوبی می داند که کلید رفع مشکلات مذاکره با غرب نیست زیرا این موضوع را یک بار تجربه کرده اند، بیان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند غرب قابل اعتماد نیست.

وی با بیان اینکه برخی گمراه کلید رفع مشکلات را در دستان آمریکا و غربی ها می دانند که این تفکری اشتباه است، افزود: برخی با طرح این مسئله آن هم در زمانی که نزدیک به انتخابات هستیم قصد دارند تا شرایط جامعه را به سمت نظرات خود سوق دهند.

امام جمعه رویان با بیان اینکه با توجه به اینکه امسال انتخابات آمریکا در 13 آبان برگزار می شود و پس از آن انتخابات ریاست جمهوری ایران را داریم، می بایست این برهه حساس را بسیار ویژه ببینیم زیرا دشمنان در حال توطئه چینی هستند، گفت: قصد دشمنان این است که این دو رویداد سیاسی را به هم گره بزند.

معصومی با بیان اینکه برخی دشمنان خارجی و گمراهان داخلی قصد دارند به گونه ای وانمود کنند که گویی تمام مشکلات مردم بسته به این دو انتخابات دارد، بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط با غرب کلید حل مشکلات اقتصادی نیست

ارتباط با غرب کلید حل مشکلات اقتصادی نیست