مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-18سياسي

کمک 48 میلیارد ریالی خیران یزدی به بقاع متبرکه در قالب طرح مودت


معاون فرهنگی اوقاف یزد از اجرای طرح مودت در آستان مقدس امامزادگان خبر داد و گفت: در سال جاری و در قالب این طرح خیران یزدی برای عمرانی و آبادانی امامزادگان و بقاع متبرکه 48 میلیارد ریا - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام کرمی اظهار داشت: طرح مودت به منظور تسریع در بازسازی، اجرای پروژه های عمرانی همچنین هزینه های جاری آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه اجرا می شود.

وی افزود: این طرح توسط مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه به منظور معرفی اهداف، نیازهای مالی، معنوی و مشارکت برای عمران و آبادانی بقاع متبرکه اجرا می شود.

کرمی با اشاره به اینکه مشارکت در طرح مودت به صورت نقدی و غیرنقدی و در قالب ساخت اسکلت، ساختمان، تهیه سیمان، سنگ، دیوارکشی، ساخت گنبد و گلدسته انجام می گیرد، گفت: این طرح در مناسبت های مختلف اجرا می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان یزد ادامه داد: امامزادگان ملجأ و پناهگاه مردم هستند و مشارکت مردم در برنامه های متعددی که در آستان مقدس امامزادگان انجام می شود، نسبت به گذشته افزایش یافته است.

کرمی یادآور شد: در سال گذشته خیران یزدی قریب به 63 میلیارد ریال به امامزادگان و بقاع متبرکه استان کمک کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 48 میلیارد ریالی خیران یزدی به بقاع متبرکه در قالب طرح مودت

کمک 48 میلیارد ریالی خیران یزدی به بقاع متبرکه در قالب طرح مودت