مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 09:202020-09-18سياسي

گره زدن انتخابات ایران و آمریکا یک توطئه شوم است


امام جمعه رشت، گره زدن انتخابات ایران و آمریکا را متذکر شد و گفت: دشمنان می خواهند پل ارتباطی بین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و ایران ایجاد کنند تا به خیال خام خودشان با این نقشه شوم یک همسویی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور رخ دهد.

- ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، گره زدن انتخابات ایران و آمریکا را متذکر شد و گفت: دشمنان می خواهند پل ارتباطی بین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و ایران ایجاد کنند تا به خیال خام خودشان با این نقشه شوم یک همسویی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور رخ دهد.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس دستاوردهای فراوانی برای جمهوری اسلامی داشت و مقاومت ملت ایران و شجاعت و فداکاری و شهادت رزمندگام به انقلاب و نظام عزت بخشید.

وی دفاع مقدس را نشان دهنده شکست توطئه های استکبار جهانی در مقابل جمهوری اسلامی دانست و افزود: جهانیان در مقابل رشادت ها و از خود گذشتگی ها و ایثارگری های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس سر تعظیم فرود آوردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان جبهه مقاومت را ادامه دهنده دفاع مقدس دانست و عنوان کرد: دفاع مقدس جنگ تمام عیار حق و باطل و توحید و کفر بود و رزمندگان ما با دستان خالی، اما ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره زدن انتخابات ایران و آمریکا یک توطئه شوم است

گره زدن انتخابات ایران و آمریکا یک توطئه شوم است