مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 09:102020-09-18اقتصادي

حفظ بازارهای پایدار صادراتی نیازمند جدی گرفتن کیفیت تولیدات است


حفظ بازارهای پایدار صادراتی نیازمند جدی گرفتن کیفیت تولیدات و استاندارد کالاهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا زارع بنادکوکی پیش از ظهر امروز در بازدید از واحدهای نساجی یزد اظهار داشت: به دلیل تکثر واحدهای تولیدی، در برخی از موارد مشاهده می شود که بازارهای داخلی از برخی کالاها اشباع هستند از این رو راهکار گردش چرخ های تولید، پرداختن به مقوله صادرات است.

وی ادامه داد: در مقوله صادرات، رسیدن به بازار پایدار باید هدف اصلی تولیدکنندگان یزدی باشد ضمن اینکه باید به هوش باشیم که اشتغال پایدار در گرو جهش تولید و متعاقب آن بازارهای پایدار صادراتی است که حفظ این بازارها از طریق رعایت استانداردها و جدی گرفتن کیفیت محصولات تولیدی امکانپذیر است.

مدیرکل استاندارد استان یزد عنوان کرد: امروز نشان استاندارد تنها به اخذ مجوز کاربرد این علامت ختم نمی شود بلکه در ابعاد مختلف اقتصادی به عنوان یک برند تبلیغاتی مطرح است که با این حساب بسیاری از تولیدکنندگان که محصولات آنها مشمول استاندارد اجباری نیست، می توانند نسبت به اخذ نشان استاندارد تشویقی برای کالاهای خود اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: خوشبختانه کیفیت محصولات برخی از تولیدکنندگان یزدی در حد بالای استانداردهاست و این رویه برخاسته از اصالت و تدین مردمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ بازارهای پایدار صادراتی نیازمند جدی گرفتن کیفیت تولیدات است

حفظ بازارهای پایدار صادراتی نیازمند جدی گرفتن کیفیت تولیدات است