مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 09:052020-09-18سياسي

الگوی ما در جنگ اقتصادی دفاع مقدس باشد


دفاع مقدس و مقاومت در برابر دشمنان با تکیه بر توان داخلی، الگوی ما در میدان جنگ اقتصادی با استکبار است و نباید در جبهه جنگ اقتصادی دلسرد شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی امروز در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس، درس مقاومت و عزت را از مکتب عاشورا یاد گرفتند و بر دشمنان شرق و غرب پیروز شدند و امروز هم با همان روحیه و امید و ایمان بر جنگ اقتصادی پیروز خواهیم شد.

امام جمعه سیرجان ادامه داد: دفاع مقدس و مقاومت در برابر دشمنان با تکیه بر توان داخلی، الگوی ما در میدان جنگ اقتصادی با استکبار است و نباید در جبهه جنگ اقتصادی دلسرد شویم، بلکه باید با تکیه بر تولید ملی و اعتماد به نیروی جوان، در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کرد و پیروزی نهایی حتمی در این جنگ هم نزدیک است.

حسینی تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمای شهرستان حالت جبهه ای همانند دوران دفاع مقدس می گیرد و یادآور دورانی است که همه قشرهای مردم اعم از پیرو جوان، زن و مرد، روستاییان و عشایر، کارمند و کارگر با وحدت و اتحاد در مسیر پیروزی بر دشمنان فکر می کردند و با توکل بر خدا و بعد از هشت سال مقاومت به پیروزی رسیدند و این عزت و افتخار برای همیشه در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی ما در جنگ اقتصادی دفاع مقدس باشد

الگوی ما در جنگ اقتصادی دفاع مقدس باشد