مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 09:052020-09-18سياسي

بررسی تحولات منطقه در گفت وگوی معاونین وزرای کشور ایران و ترکیه


ذوالفقاری در گفتگوی تلفنی با همتای ترکیه ای خود گفت: دو کشور نیازمند تقویت همکاری های دو جانبه و تعریف مکانیسم مشارکتی در جهت مبارزه با تمامی عوامل برهم زننده نظم و امنیت در جدار مرز مشترک هستند.

- ذوالفقاری در گفتگوی تلفنی با همتای ترکیه ای خود گفت: دو کشور نیازمند تقویت همکاری های دو جانبه و تعریف مکانیسم مشارکتی در جهت مبارزه با تمامی عوامل برهم زننده نظم و امنیت در جدار مرز مشترک هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسین ذوالفقاری روز چهارشنبه در تماس تلفنی با محترم اینجه قائم مقام وزارت کشور جمهوری ترکیه گفتگو کرد.

قائم مقام وزارت کشور جمهوری ترکیه در این گفتگوی تلفنی ضمن اشاره به نشست اخیر شورای عالی راهبردی ایران و ترکیه که به میزبانی تهران و به شکل ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: امیدوارم نتایج برگزاری چنین نشست هایی به تقویت هرچه بیشتر همکاری های دو جانبه دو کشور به ویژه در زمینه تامین امنیت رفاه و آسایش دو ملت منتهی گردد.

محترم اینجه ضمن تقدیر از عملیات نظامی اخیر جمهوری اسلامی ایران علیه مواضع گروهک های تروریست عنوان کرد: امیدوارم با تداوم چنین عملیات هایی هدف دولت های متخاصم در بی ثبات سازی منطقه و از بین بردن ارتباط دو کشور با استفاده ابزاری از گروهک های معاند و تروریست خنثی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تحولات منطقه در گفت وگوی معاونین وزرای کشور ایران و ترکیه

بررسی تحولات منطقه در گفت وگوی معاونین وزرای کشور ایران و ترکیه