مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-18اقتصادي

پای تجدیدپذیرها به مدارس رسید


پروژه توسعه انرژی های تجدیدپذیر با هدف فرهنگ سازی و گسترش انرژی های تجدیدپذیر این بار وارد مدارس کشور شده و قرار است که از پشت بام مدارس برای گسترش انرژی پاک استفاده شود.

- پروژه توسعه انرژی های تجدیدپذیر با هدف فرهنگ سازی و گسترش انرژی های تجدیدپذیر این بار وارد مدارس کشور شده و قرار است که از پشت بام مدارس برای گسترش انرژی پاک استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به این که ایران سالانه بیش از 2900 ساعت از آفتاب بهره مند است، یکی از کشورهای مناسب جهان در حوزه تولید انرژی های خورشیدی به شمار می رود؛ از سال 1395 تاکنون، پیرو مصوبه وزیر نیرو درباره خرید تضمینی برق از نیروگاه های تجدیدپذیر، عقد قرارداد خرید تضمینی برق خورشیدی از مشترکان غیردولتی آغاز شد و با توجه به روند فرهنگ سازی، استقبال شهروندان از این طرح رشد چشم گیری داشت؛ تاجایی که تاکنون بیش از 4300 نیروگاه کوچک پشت بامی توسط مردم در سطح کشور ایجاد شده است.

البته در سال های اخیر شاهد هستیم که پنل های خورشیدی در خیابان ها و پارک ها جا خوش کرده، به تازگی نیز رابطه شهریار بزرگمهری مدیر گروه پژوهشی انرژی های تجدید پذیر پژوهشگاه نیرو از آغاز پروژه ای با عنوان توسعه انرژی های تجدیدپذیر در مدارس در گروه انرژی های تجدیدپذیر پژوهشگاه نیرو خبر داد و گفت: این پروژه در قالب این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای تجدیدپذیرها به مدارس رسید

پای تجدیدپذیرها به مدارس رسید