مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-18سياسي

توافق با رژیم صهیونیستی برای بقای آل سعود است


امام جمعه آستانه اشرفیه اشاره به اینکه به زودی کشورهای عربی منطقه از توافق با رژیم صهیونیستی پشیمان می شوند، گفت: ترامپ، بن سلمان و نتانیاهو اضلاع این اتفاق هستند زیرا ولیعهد رژیم آل سعود بقای حکومت خود را در ابقای ترامپ به عنوان رییس جمهور آمریکا می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در آیین نماز عبادی سیاسی این هفته این شهر با بیان اینکه کشورهای عربی روابط خود با رژیم صهیونیستی را علنی کرده اند، اظهار کرد: برخی از کشورهای عربی منطقه به مانند ایالت متحده عربی با رژیم صهیونیستی رابطه پنهان داشته و همواره این رابطه را تکذیب می کردند ولی حال با این توافق این دروغ گویی آشکارشده است.

وی با اشاره به اضلاع توافق برخی از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی گفت: ترامپ، بن سلمان و نتانیاهو سه ضلع این اتفاق هستند زیرا ولیعهد رژیم آل سعود بقای حکومت خود را در ابقای ترامپ به عنوان رییس جمهور آمریکا دانسته و از هر راهی برای انجام این کار استفاده می کند.

امام جمعه آستانه اشرفیه با اذعان به اینکه به زودی برخی کشورهای عربی منطقه از توافق با رژیم صهیونیستی پشیمان می شوند، تصریح کرد: رژیم آل سعود در منجلاب سیاسی فرورفته و دارای مشکلات فراوانی است لذا این توافق یک تنفس مصنوعی بوده و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق با رژیم صهیونیستی برای بقای آل سعود است

توافق با رژیم صهیونیستی برای بقای آل سعود است