مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-18سياسي

مردم باصلابت جمهوری اسلامی شایسته خدمت صادقانه مسئولان هستند


امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه مردم مقاوم و با صلابت جمهوری اسلامی شایسته خدمت صادقانه مسئولان هستند، گفت: مردم نباید در اثر کم کاری و بی تدبیری برخی مسئولان با مشکلات و گرانی و پنجه نرم نند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه مردم مقاوم و با صلابت جمهوری اسلامی شایسته خدمت صادقانه مسئولان هستند، گفت: مردم نباید در اثر کم کاری و بی تدبیری برخی مسئولان با مشکلات و گرانی و پنجه نرم نند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام 28 شهریورماه در خطبه های نمازجمعه شهرکرد با بیان اینکه تقوا رمز رستگاری است، اظهار کرد: تقوا انسان را از مهلکه نجات می دهد و به سعادت دنیوی و اخروی می رساند، بنابراین باید بندگی خداوند و ترک معصیت در دستور کار مومنان قرار گیرد.

امام جمعه شهرکرد در خصوص جایگاه والای انسان، یادآور شد: در آیات قرآن کریم بر کرامت انسانی و حفظ حرمت جان انسان تاکید شده است و در این آیات آمده اگر کسی به جان یک انسان را بی جهت و مظلوم تعدی کند، همانند آن است که جان کل انسان ها را گرفته است و ولی دم آن می توانند بدون زیاده روی انتقام بگیرند و فرد را قصاص کنند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس یک ذخیره ارزشمند است و در کشور سال ها از این ذخای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باصلابت جمهوری اسلامی شایسته خدمت صادقانه مسئولان هستند

مردم باصلابت جمهوری اسلامی شایسته خدمت صادقانه مسئولان هستند