مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-18سياسي

واحدهای سیل زده معمولان هنوز تکمیل نشده اند


واحدهای سیل زده معمولان با وجود انجام تعهدات دولت، هنوز تکمیل نشده اند.

- سید حبیب الله موسوی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار داشت: خبر تکمیل صد درصدی واحدهای احداثی سیل زدگان معمولان و انتشار آن در فضای مجازی موجب اعتراض و انتقاد مردم و تشویش اذهان عمومی شده، چرا که این واحدها تکمیل و راه اندازی نشدند.

 وی افزود: به عنوان نماینده دولت در بخش معمولان، قبول دارم که تعهدات دولت در رابطه با منازل احداثی سیل زدگان معمولان با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت صد در صد به پایان رسیده، اما این واحدها تکمیل نشده و آماده بهره برداری نیست.

 بخشدار معمولان گفت: افزایش قیمت کالا و مصالح ساختمانی بر اثر تحریم های ظالمانه موجب شده سیل زدگان پس از انجام تعهدات دولت و تمام شدن تسهیلات بانکی توان مالی برای تکمیل منازل خود نداشته باشند.

 وی افزود: ضرورتی نداشت در چنین شرایطی مدیرکل بنیاد مسکن لرستان پایان بازسازی منازل مسکونی سیل زدگان معمولان را بین مردم و در فضای مجازی انتشار دهد.

  موسوی یادآور شد: شفاف بودن مسئولان با مردم از برکات دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان است و نباید کاری کرد که بین مردم این شائبه ایجاد شود که مسئولان از وضعیت مردم مطلع نیستند و با آنها فاصله دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای سیل زده معمولان هنوز تکمیل نشده اند

واحدهای سیل زده معمولان هنوز تکمیل نشده اند