مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-18سياسي

اتحاد عبری- عربی لکه ننگی برای سران این کشورها است


امام جمعه داورزن علنی سازی روابط کشورهای عربی با اسراییل را برای جلوگیری از نابودی این کشور دانست و گفت: اتحاد عبری- عربی لکه ننگی برای سران این کشورها خواهدبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داورزن، حجت الاسلام جواد علی زاده درخطبه نمازجمعه داورزن که درمحل مصلی موقت شهرستان برگزارشد، اظهارکرد: به فرموده امام راحل جنگ ما جنگ حق و باطل بود و تمام شدنی نیست و ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم.

وی افزود: به روان پاک شهدای دفاع مقدس درود می فرستیم و قدردان رزمندگان این دفاع بزرگ بوده و یاد امام راحل  را فراموش نخواهیم کرد .

امام جمعه داورزن با بیان اینکه دفاع مقدس درس های زیادی برای ما داشت، گفت: یکی از درس ها این معناست که مقاومت ولو در مظلومیت نتیجه اش عزت و اقتدار خواهدبود، امروز ما هم به این آموزه ی دفاع مقدس نیازمندیم زیرا تسلیم شدن نتیجه ای جز ذلت به همراه نخواهد داشت.

حجت الاسلام علی زاده ادامه داد: امید و توکل از پیام های مهم رزمندگان برای امروز جامعه ماست زیرا دشمن تلاش گسترده ای برای سیاه نمایی در موضوعات مختلف دارد تا مردم و مسئولان ناامید شوند.

شهداء و رزمندگان به ما آموختند تا با توکل بر قدرت لایزال الهی و ناامید نشدن حتی در سخت ترین شرایط می توان آینده روشن را رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد عبری- عربی لکه ننگی برای سران این کشورها است

اتحاد عبری- عربی لکه ننگی برای سران این کشورها است