مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-18سياسي

اعتراف به غیر منصفانه بودن قیمت ها، اذعان به بی تدبیری است


اعتراف به غیر منصفانه بودن قیمت ها نشان از بی تدبیری خود و تیم ضعیف خود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالله امینی امام جمعه شهرستان مهران در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان، گفت: شهیدان ما، جانبازان ما و ایثارگران ما صرفا برای ایران وارد جنگ با دشمن نشدند؛ ما هر کجا برای ایران جنگیدیم شکست خوردیم و خاک کشورمان را از دست دادیم، مردم برای اسلام خون دادند و فرزند، پدر، مادر و همسر خود را از دست دادند؛ لذا همه شهدا ما در وصیت نامه های خود علت جهاد و قیام خود را اسلام عزیز و مکتب حقه شیعه و حفظ ولایت فقیه ذکر کرده اند.

وی افزود: امارات و بحرین بدانند با این خیانتی که در حق جهان اسلام مرتکب شدند و روابطشان را با رژیم صهیونیستی عادی سازی کردند، نه تنها سودی برایشان ندارد بلکه امنیت کشورشان را به خطر انداخته اند؛ به زودی تبعات سوء این انتخاب خائنانه خود را خواهند دید.

امام جمعه شهرستان مهران، گفت: آن آقای دولتی که می گوید؛ اعتراف می کنم قیمت مواد غذایی غیر منصفانه است و نباید بگذاریم مردم تحت فشار باشند، آیا اعتراف به قصور خود و تیم ضعیفش هم می کند؟ آیا اعتراف می کند که ستون فقرات مردم را شکستند؟ آیا اعتراف می کند که مردم نان خشک هم ندارند، بخورند؟ بی تدبیری آنقدر زیاد است و قیمت ها آنقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف به غیر منصفانه بودن قیمت ها، اذعان به بی تدبیری است

اعتراف به غیر منصفانه بودن قیمت ها، اذعان به بی تدبیری است