مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-18سياسي

آشکار سازی روابط برخی حکام عربی دادن تنفس مصنوعی به رژیم صهیونستی است


آشکارسازی روابط از سوی حکام بحرین و امارات دادن تنفس مصنوعی به رژیم صهیونیستی در حال نابودی و خیانت به آرمان اسلام و فلسطین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام عمران حسینی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه، با دعوت به تقوای الهی و دوری از گناه و محرمات الهی و با اشاره به حلول ماه صفر و نحس دانستن این ماه اظهار کرد: یکی از مشکلات ما برداشت اشتباه از دین و احکام آن است و نباید در سعد و نحس بودن ایام افراط شود، بلکه این کار بیشتر برای توجه به خدا و استمداد از اوست و به معنای تعطیلی کسب و کار نیست.

وی با انتقاد از وضعیت افسار گسسته بازار و گرانی های بی منطق، معیشت را دغدغه اصلی و روزمره مردم دانست و با بیان اینکه گرانی ها از یک طرف و شرایط یی و تحریم و جنگ معیشتی هم از دیگر عوامل گرانی ها است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه دشمنان با فشار حداکثری تلاش می کنند مردم را ناراضی کنند و هیچ تردیدی در این باره وجود ندارد اما همه کمبودها و گرانی ها به خاطر تحریم نیست با طرح این سوال که گرانی مرغ، تخم مرغ، میوه چه ربطی به تحریم دارد، تاکید کرد: عدم ثبات قیمت ها، روزانه و لحظه ای شدن قیمت ها نشانه ضعف مدیریتی و عدم نظارت جدی و سوءاستفاده عده ای سودجو از شرایط بازار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشکار سازی روابط برخی حکام عربی دادن تنفس مصنوعی به رژیم صهیونستی است

آشکار سازی روابط برخی حکام عربی دادن تنفس مصنوعی به رژیم صهیونستی است