مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-18سياسي

دشمن برای یک سال آینده برنامه دارد


امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمنان برای یک سال آینده برنامه دارد و سخت به دنبال ضربه زدن به کشورمان است، گفت: باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب به اهداف خود برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه پس از 28 هفته تعطیلی، این هفته با رعایت تمام موازین بهداشتی نماز جمعه برگزار می شود، اظهار کرد: ان شالله با ریشه کنی کامل این ویروس منحوس شاهد برگزاری نماز جمعه در صفوف به فشرده باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه تلاش ما برگزاری نماز جمعه با رعایت همه موازین و پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی است، افزود: نماز جمعه در این شرایط با خطبه های کوتاه برگزار می شود، تا برگزاری نماز جمعه ادامه یابد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه همه ما در جهان مورد امتحان الهی قرار می گیریم و این به ویژگی های خاصی بستگی ندارد، تصریح کرد: همه ما در شرایط عادی مورد امتحان الهی قرار می گیریم و اراده الهی بر این مسئله قرار گرفته است و هر کس به نوعی مورد امتحان قرار خواهد گرفت.

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه امتحان الهی بر ظالم و مظلوم و ثروتمند و فقیر، با سواد و بی سواد، پیر و جوان، زن و مرد و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن برای یک سال آینده برنامه دارد

دشمن برای یک سال آینده برنامه دارد