مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 08:402020-09-18ورزشي

افت شدید رکورد زنان کماندار نسبت به مردان در اولین اردوی تیم ملی


سرمربی تیم ملی ریکرو پس از برگزاری اولین اردوی کمانداران در جزیره کیش پس از 7 ماه تعطیلی گفت: با توجه به افت رکورد کمانداران در 7 ماه گذشته به دلیل تعطیلی اردوها، - سرمربی تیم ملی ریکرو پس از برگزاری اولین اردوی کمانداران در جزیره کیش پس از 7 ماه تعطیلی گفت: با توجه به افت رکورد کمانداران در 7 ماه گذشته به دلیل تعطیلی اردوها، کار سختی را پیش رو داریم تا دوباره ورزشکاران را به اوج آمادگی قبل از کرونا برسانیم.

مجید میررحیمی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت کمانداران در اولین اردوی آماده سازی در جزیره کیش اظهار کرد: اردوی بسیار خوبی را در کیش داشتیم و تمام پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت شده بود به طوری که هیچ نگرانی برای انجام تمرینات کمانداران نداشتیم.

البته در این اردو با توجه به افت رکوردی که کمانداران داشتند سعی کردیم کار را با تمرینات سبک و برنامه های تکنیکی شروع کنیم تا انگیزه و روحیه ورزشکاران را برای شروع تمرینات تخصصی افزایش دهیم.

وی گفت: وضعیت کمانداران در ابتدای ورود به اردو از نظر رکوردی راضی کننده نبود، اما با یک هفته تمرین شبانه روزی توانستند شرایط بهتری را پیدا کنند.

میررحیمی خاطرنشان کرد: کرونا تمام زحمات 2 ساله من را برای آماده سازی و بهبود رکورد کمانداران از بین برد و الان به جایی رسیدیم که دوباره کار را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت شدید رکورد زنان کماندار نسبت به مردان در اولین اردوی تیم ملی

افت شدید رکورد زنان کماندار نسبت به مردان در اولین اردوی تیم ملی